Haleti_ruhiyem Dün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 37+2 de 2700 karın çevreside 3 hafta geride dedi. Haftaya tekrar gel gelişiminde ilerleme olmazsa sezeryanla alacağız dedi. Benzer durum yaşayanlar varsa konuşalım isterim.
Cennet34 Haleti_ruhiyem canım benim kuzenime de oyle dedi doktor doğum yaptı 37+5 de sezeryanla maşallah çok sağlıklı ikiside içini ferah tut herşey güzel olur canım🙏
Ligarbawood Haleti_ruhiyem ayy pazartesi aynılarını yaşadım hatta perinatoloğa yolladı o karar versin erken alalım mı almayalım mı diye😂😂😂boşuna para bayıldık ölçememiş kilosunu bebişin herşeyi normal bekleyebilirsin sonuna kadar dedi perinatolog🤗birde benim geç döllenmeydi sat yanlış hesaplamışlar dedi bana tekrar düzenledi 5 gün geri gittik🤗
Ligarbawood Haleti_ruhiyem hatta o kadar benzer ki durumlar kilo filan aynı😂acaba bir ihtimal medicine ye gidiyor olabilir misiniz 😂😂😂
Betul2626 Benimde kilosu az çıktı ultrasona randevu al minyon bir bebek olabilir dedi salı günü gideceğim 33+5 de 2023 gr 45 cmdi
Haleti_ruhiyem Betul2626 Aynen minyon bir bebek olacak dedi. sağlığı yerindeymiş çok şükür 🙏 ama işte gelişimi durursa sezeryanla alalım dedi onu anlamadım
Cennet34 Betul2626 b Haleti_ruhiyem onun 2,5 kg doğdu canım ama anne sütüyle hemen toparladı maşallah iyi
Cennet34 Betul2626 ben 32 haftalık iken 2000 kg dedi ama bence kg o kadar önemli değil sağlıklı olsunlar yeter sıkma canını canım
Betul2626 Cennet34 Herkes aynı şeyi diyor aslında benim için de çok mühim değil sağlıklı olsun da önemli değil 32+3 ile uyumlu çıktı galiba biraz gerilik var ama toparlar inşallah gebelik şekeri var bende ondan oldu galiba
Haleti_ruhiyem Cennet34 haklısınız bende zaten sağlıklı sıhhatli olsun yeter diye düşünüyorum. Ama üç haftada sadece 200 gram almış bebeğim. Yememde de herhangi bir değişiklik olmadı. Gelişimi durmuşsa haftaya sezeryan yapacaz dedi doktorum. İnşallah doğunca toparlarız 🙏
Cennet34 Cennet34 bebek zaten son ay alıyor diyorlar ama kuzenim 2,5 kg doğurdu şuan 40 günlük maşallah 3,5 belki 4 kg olmuştur 💕
Cennet34 Haleti_ruhiyem toparlarsın canım Allah’ın izniyle kafana takma sakinliğini koru stres yaparsa tansiyon olur iyi düşün iyi olsun canım çok şükür iyi olusunlar da 🧿❤️
Haleti_ruhiyem Ligarbawood Çok şükür sizin adınıza sevindim. Ben doktoruma güveniyorum aslında ama erken alacak diye de korkuyorum. belki bende gitmeliyim
Ligarbawood Haleti_ruhiyem geç döllenmeydi benim bebeğim sat ı yanlış heaplamış ilk doktorum bebek iri değil dedi ama bir sorun görmedi son adet tarihimi 5 gün geri çekti bugün 37+1 olduk o sebepten 38 olacaktık😂
Ligarbawood Haleti_ruhiyem bebişin sağlığında sıkıntı yoksa beklemek istediğimi söylerdim ben .. hiç kilo almıyor değil sonuçta beni de 2700 ölçmüştü 37+1 de 37+2 de perinatolog 2810 ölçtü gayet normal dedi kiloyu tam ölçemiyorlar beklersen 3 3500 doğr dedi hatta