Durumumu profilimde anlattım linçlemeden önce orayı açıp okuyun lütfen 🙏. Eşimle reglimin bittiği gün birlikte olduk korunmasız şekilde. 9 gün geçti üzerinden. O günden sonra rahat bi 5 kere test yaptım hep olumsuz. Bugün uyandığımda sanki regli olcakmışım gibi belimde ve kasıklarımda ağrı vardı. Şimdide mide bulantısı var ve hafif baş dönmesi var. O kadar test yaptıktan sonra umutlarım suya düştü. Hastaneye gidip kan vericem ama bi kere daha aynı şeyi yaşadım o yüzden kan için acele etmek istemiyorum. Sizde hiç oldu mu böyle şeyler. Aslında biraz umutluyum eşimde annemde rüyasınsa görmüş ertesi gün bende gördüm. Ama sonuç hep negatif. %75 psikolojik olarak değerlendiriyorum kendimi. Sizin görüşünüz nedir var mı böyle yaşayan anneler 🌺