Zeynepaltns Hamilelikte soğuk algınlığı için neler yapıyorsunuz? Özellikle boğaz ağrısı ve öksürük için
Hemsireanneeeee Zeynepaltns ben yaklaşık 25 gündür gribim daha yeni yeni geçti. Doktorum pastil ve ada çayı ile gargara önerdi iyi geldi
[silindi] Zeynepaltns 10 gündür gribim salya sümük geziyorum ortalıkta kendi vitamin ve aspirin dısında bişi kullanmıyorum ama hiç gececek gibi durmuyo 🤦🏻♀️
Gkcngkc Elma sirkesiyle gargara yaptım birkac kez tadı cok kötü ama bıgazıma iyi geldi burnum hala tıkalı , burun spreyi alsam mı kullansam mı emin olamadım ben de
Maysaamoms5 Gkcngkc canım bende çok kötü griptim yeni yeni toparlanıyorum diyebilirim ama halen etkisi var burnum çok tıkanıyor dolu gibi sürekli aile hekimliği antibiyotik ve burun spreyi verdi doktoruma attım burun spreyini kullanma dedi antibiyotiği içebilirsin demişti ama midem kabul etmedi rahatsız edip kusmuştum
Gkcngkc Maysaamoms5 evet canım bn de arastırdım şimdi kullanmayın sprey diyor , tuzlu ılık su cekebilirsiniz diyor onu deniyim bakalım insallah iyi gelir . Hepimize acil şifalar olsun insallah