Pkoccluuanne Gebe olduğumu yeni öğrendim 6 haftalığım normalde zytec alerji hapı kullanıyordum herseye kaşıntım oluyor kabarıyorum şimdi ilaç içemiyorum herhangi bi doktora gidemedim deli gibi kaşınıyorum benim gibi olup çare bulan var mı? 😞😞😞
Hulya2841 Pkoccluuanne bende düzenli kullanıyodum alerji hapı hamile kaldım 8. Haftadan snra ne kasıntı ne bısey oldu mecbur bıraktım ilacı cok sükür kurtuldum galıba alerjıden 😀
Arzum_87 Ben de 2 hafta önce alerjiden yaralanma oldu kolumda özel hast. Gittim. Cildiye uzmanı kadın doğum ile beraber rupafin 10 mg. verdi. Günde 1 kez akşam. 2 akşam içtim. 3. Gün unuttum 🙈 Baktım kaşınmıyorum içmedim. Hala da içmiyorum şükür 🙏🏻
Arzum_87 Hulya2841 Benim bu hafta yine alerji azdı. 38+3 olduk. Acayip kaşınıyorum. Yarın sabah kontrolüm var. Soracağım ve hemen ilacı içeceğim inşallah. Sabahı iple çekiyorum 😱