91mer ben 3 yıl önce iki düşüğüm oldu eşimde bı sıkıntı yok ama bende kromozom bozukluğu çıktı tekrarlayan düşük dediler bu gebeliğim düşük olmasın diye verdi Ankara’da MFk Mehmet Fatih Karslı hocamın ilacıyla hamile kaldım ona muyane oldum baktı 5 haftalık dedi keseyi gördük düşük riskin Yok dedi o hocam yazdı bana iki hafta sonra kalp atışı duymaya git dedi ecopirin kullanım önerisi diye yazmış ama.ben.dayanamdim 6 haftalıkken gittim şükür duydum kalp atışıni insllh ilaçların iğnelerin faydasını görürüm bende sağ salim kucağıma almayı nasip etsin inşallah Rabbim