NurrrH 38+2yim var mı böyle bulantı kusma yaşayan. Normal mi acaba ? Umarım doğum zamanım gelmiştir 😂
2bebeannesiii NurrrH Doğuma son bi kaç gün kala aşırı midem bulanıyodu hatta doğumdan bi önceki sabah kusmuştum sanırım . Doğum sırasında da çok mide bulantım oldu benim . İlk doğumumda sancı çekerken kusmuştum 🤦♀️
NurrrH nilmur0 bilmiyorum ilk kızımda böyle bişey yaşamadım amam kendi adıma umarım doğum belirtisi yaşıyorumdur içim şişti son zamanlarda
nilmur0 NurrrH ben de ilk kızımda yaşamadım zaten 37+2 de suyum gelerek doğum yaptım. Bunda hiç beklemiyordum bu kadar duracağı ama mide bulantım var. Umarım senin için de doğum belirtisidir :)
Nuray08 2 aydır istifra etmeyen ben geçen 2 gün üst üste istifr ettim bidaha olmadı ama bi qn bende dogum belirtisi sanıp endişelendim