Sule_123 doktorunuzla muhakka görüşün, bazı testler var, gebelik kolestzı diye bir eşy var (gebelik zehirlenmesi) ilacı var ama tedavi edilebilir bir durum tabii ki çok şükür.. ama doğru tespit edilmesi lazkm özellikle kızartı ve döküntüsüz kaşınma ve elde ve aykta kaşınma belirtileri imiş. Benim de bacakalrımın arkası kaşınmaya başladı ama baloncuk da var. Kafamda hep acep kolestaz mı diye bir soru var, Çarşamba ben de görüşücem doktorumla..