mor_menekse1 31+3haftalık gebeyim 30+7 de lekelenmem oldu doktora gittim 2cm açılmam olmuşdu bebek aşagı doğru inmeye başlamışdı agrı sancı yokdu ama açılmadan dolayı erken doğum riski olduğunu söyledi doktorum bugünde ciğer gelişdiirici iğne yazdı 4kutu 2kere vurulucam birini bugün vurdumdum işte bel kasık ve bacagımda agrı oldu endişelendimm