Merhaba, bende ağustosda düşük yaptım ve 2 ay korundum şimdi deniyoruz fakat dikkatli olmanı öneririm kürtaj nitekim bir müdahale ve enfeksiyon riski oluyor zaten çoğunlukla doktor bu sebebten dolayı korunun diyor ve rahim kendisini toparlasın diye. Umarım tez zamanda gönlünden geçen muradın olur.