Kızlar 2 gündür soğuk algınlığı yaşıyorum öksürük baş ağrısı ve hafif bel ağrısı var düne göre bugün daha iyiyim meyve nane limon sıcak su tüketiyorum az önce lavaboda çok az böyle kesip atılan tırnak kadar kahverengi değil sarıya yatkın ufacık bi akıntı geldi şimdi bakıyorum devamı gelmedi göbek deliğimin üstünde ağrı var ama bunun bebekle alakası olduğunu sanmıyorum çünkü 6 haftalık daha ama biraz korktum var mı yaşayan kızlar bel ağrısı daha öncede vardı geçen hafta doktora gitmiştim ağrılarımı söyledim doktor gayet normal yerleşme aşamasında dedi