denizasigi 34 haftalığım bende, dediğiniz ağrıyı yaşadım. Belden başladı ağrı, rahmin üzerinden vajinanın altına doğru iniyor. Düzensiz aralıklarla sancı giriyordu ağlattı hatta. Nts ye bağlandım, sancım varmış. Açılma var mı diye muayne ettiler Allahım çok acı vericiydi.. yalancı sancıymış. Bol su ve istirahat et dediler.