Ysfgl_3003 Hanımlar merhaba Şeker yüklemesi yaptım ve çok yüksek çıktı. Diyete başladım düşmezse insülin zorunlu mu oluyor acaba. Böyle bir olay yaşayan varsa beni bilgilendirebilir mi lütfen. Çok dikkat ediyorum iki gündür 10 gün sonra gitcem düzelmezse diye korkuyorum.
Kevserymn Ysfgl_3003 benim açlık şekere yüksek dedi doktor. Sınır 90 benim 95 felan çıkıyordu, insülin baslida hiç diyet önermeden 2 hafta gelan kullandım normale döndü. Ama şuan bıraktım ve yediklerime dikkat ediyorum çünkü bana göre aşırı bir rakam gibi gözükmüyor ve bebeğimin gelişimi herşeyiyle uyumlu hiç bir sıkıntıda yok çok şükür 💖. Ama tokluk şekerim çok iyi sizin toklukta yüksek umarım diyetle normale döner her ikiside 🤲🏻
Mrv135 Ysfgl_3003 Genelde diyetle düşmezse insülin başlıyor doktorlar ama insulinden korkmayın kafanız rahat olur en azından sürekli kontrol altında olur ve stres yapmazsınız. Ben üç ay boyunca hem diyet yaptım hem insülin kullandım. Diyet yaparken de sadece karbonhidratı kesin meyveyi küçük porsiyonlar halinde yoğurt ve ya sütle yiyin ekmeği de İstanbul’da iseniz ihe’ nin kahverengi paketli tam buğday ekmeğinden alın %100 tam buğdaydan yapılıyor. Bir de yemeği 15 dakikada bitirip hemen kalkıp yürüyün 15 dakika ne kadar fark ettiğini goruceksiniz. Bunların dışında sebze, protein yemeğinde falan çok kısıtlama yapmayın çünkü son aylarda enerji ihtiyacı çok fazla eksik beslenmiş olursunuz. Yemeklerden önce sirkeli limonlu salata yemek de kan şekerini düzenliyormuş.
Mamimamimami Ysfgl_3003 düzelir ama.zamanla.hemen 10 günde değil iki haftada düzelir sıkı bı diyetle kendi basiniza yapamıyorsaniz.diyetisyene başvurun
minnoskiz- @Ysfgl_3003 kaç çıktı şekeriniz diyetle düzelebilir diye biliyorum ama yanlış yönlendirmek istemem.
Ysfgl_3003 minnoskiz- bu şekilde çıktı kanda. İki gündür ölçüyorum açlık 105 bir saat sonra 182 falan
Niloyumben Ysfgl_3003 ben diyetle tokluklarımı kontrole almıştım ama açlık şekerim düşmediği için düşük doz insüline başladım. Ama İnsülin korkulacak bir şey değil bence yüksek şekerin yanında. Geçmiş olsun her iki durumda da tedirgin olmanıza gerek yok 💐
Zeynep6019 Ysfgl_3003 öncelikle geçmiş olsun korkmayın eğer insülin kullanmanız gerekirse kullanın bu geçici bir süreç böyle düşünün eğer kullanmazsanız bebeğe etkileri daha fazla olur erken doğum riski gebelik zehirlenmesi gibi şeyler olur açlık şekeriniz 70-90 arasında olması gerekiyor toklukta yani yemekten bir saat sonra 140 i geçmesin demişti doktorum düşünün ben çocukluğumdan beri kullanıyorum insülin o yüzden korkmayın ara öğünlerinizi mutlaka yapın ben elma ve süt tuketiyorum genelde ceviz cig badem de iyi oluyor bir protein bir lifli gıda tüketin birlikte ben öğle faydasini daha çok gördüm ve ac kalmayın uzun süre aç kalmakta şekeri düşürmez tam tersi yükselmesine sebep olur ve ani yemenize de sebep olur ben sabahları tam buğday ekmekle domates peynir zeytin ile tost yapıyorum o da güzel oluyor yukseltmiyor ve tok tutuyor
glnr_21 Ysfgl_3003 benimde 2 hafta önde dedi bebek şeker yüklemesi yaptım bir şey çıkmadı da ondan soruyorum
minnoskiz- @Ysfgl_3003 düzelmicek bir oran değil önemli olan düşmesi gerekirse insülin kullan canım korkma şeker bebeğe daha zararlı.Bende şeker yüklemesi yaptırdım 1 kere açlık bı kere de içtikten 1 saat sonra kan verdim üçüncüyü istemedi nedense
Ysfgl_3003 minnoskiz- sizin nasıl çıktı sonuçlarınız. İnşallah temizdir. Diyetle düzelir benim de inşallah
Yenianneeee Benimde 97 180 179 çıktı doktor diyet listesi icin diyetisyene yönlendirmedi dahiliye de gerek yok bazı ürünleri yeme dedi, cihaz verdi 10 gün takip edicez durumu, ben kendim ölçüm yapıcam
Ysfgl_3003 Kevserymn evet benim son zamanda baya şekerli yiyordum çok acartmıştım ama olmuyordu şimdi dikkat ediyorum ama inşallah düZelir
Ysfgl_3003 Niloyumben amin Allah razı olsun bebeklerimizi sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allah
cerenimmo glnr_21 benimde 27+6 çıkması gerekirken doktorun ölçümüyle 28+7 çıkıyor şekerden şüphelenildi 3 gün boyunca şeker cihazı ile aç ve tok ölçüm yap dedi yaptım bakalım salı günü kontrolümüz var ne diyecek bilemiyorum 5. Aya girdiğimiz zamanda 1 hafta öndeydi kendiliğinden düzelmişti diyet yap dedi ben tahıllı gıdalara geçtim şuan yine bazı ürünleri yeme dedi bakalım ne olacak
Ysfgl_3003 Mrv135 erken doğum riski var dedi yürüyüş yapamıyorum maalesef ilk aylarımda da düşük riskim vardı. Harekersşz kaldım sürekli 😔
Ysfgl_3003 cerenimmo ya ilk gittiğimde söylediği haftayı kaydetmiştim kontrole gittiğimde değişiyor ama önde falan demedi hiç bu Sefer gittiğimde sorcam bakalım
minnoskiz- @Ysfgl_3003 80 ve 110 çıktı 3.kan alınmadı nedense birde Zeynep Kamile gidiyorum.İnşallah düzelir canım.
Ysfgl_3003 Mamimamimami doktor 2 hafta dedi hemşire çizelge verdi 10 gün sonra gel dedi neyse 2 hafta yapıyım o zaman dimi