Ravza11 Kızlar iki gündür sol kasığımda batma ve ağrılar oluyor sürekli bugünde belim ve sırt ağrım çok fazla olmaya başladı adetime 3 gün var bugün sabah test yaptim negatif çıktı böyle belirtiler yaşayıp pozitif sonuç alanlar varmı
Ravza11 Ravza11 normalde sağ kasığımda ağrı olurdu hep bu ay sol kasığımda olunca gebelik mi acaba diye düşündüm
Hemsireanneeeee Ravza11 benim sol kasığımda ağrı başladı , reglime 3 gün kala test yaptım silik çıktı , sonra beta verdim 115 çıktı.
mervesercandemir Ravza11 benimde sol kasığım ağrıdı ilk. Reglim olmama 7 gün vardı öğrendim bende Predictor erken gebelik testi yapmıştım pozitif çıktı
Ravza11 mervesercandemir internetten baktığımdada sol kasık belirti diyordu ama bilmiyorum ya normal test yaptım negatif çıktı yarın tekrardan yapicam