Bahrr Burmur10 bende de var o durum. Birde ben fitili aldıktan sonra 1 saat uzanmama rağmen beyaz şekilde akıyor ilaç sizde de oluyor mu? Bu şekilde yine de fayda sağlar mı? Skn23
Skn23 Ay bende aşırı gazlıyımmm ya diyorum niye niye anlayamadım😂 ay ondanmış meğer başladım başlayalı öyleyim bende
Burmur10 Skn23 almadığım zamanla aldığım zaman arasında fark var burdan bu çıkarımda bulundum birde progeston arttıkça hamilelikte oluyor zaten bu ilacın kendisi progeston. Neyse bebetolar için katlanıcaz 🙈
Skn23 Ha ayrıca ne zararı olacak ki. İlk gebeliğimde aylarca kullandım. Bu gebeliğimi de öğrendim direk başladı
Skn23 Bahrr siz fitil olarak kullanıyorsunuz sanırım. Ondan akması normal ilk gebeliğimde fitil olarak kullanıyordum fitilin kalıntısı akıyor tabi ki normal . Ama bu gebeliğimde içiyorum direk hap olarak
Bahrr Skn23 anladım benim ilaç fobim var küçükleri dahi içemiyorum bu şekilde çok kolay geliyor bana doktorda fitil olarak kullanmamı önerdi. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 😊
Skn23 Burmur10 aynen öyle ilk gebeliğimde çok uzunca süre kullandım 😁 bu sefer de artık kullanırım tek sağlıkla gelsin de kan sulandırıcı iğnelerin yanında hiç birşey o
Skn23 Burmur10 yok canım sanmıyorum . Zaten bu kanama alanı olmaması varsa yok etmesi çocuğun saha sağlam tutunabilmesi için çok gerekli Bi ilaç özellikle sıkıntılı gebeliklerde .