gizemmhmt https://imgyukle.com/i/JYoeVc 11+3 tü burda. Ama sat a göre 12+4 tü. Doktor cinsiyet oluşmamış dedi geçiştirdi beni. Keseden vs tahmin yapan olur muuuuu
momysss gizemmhmt tam benzetemedim falan deseydi anlardım da oluşmamış olurmu hiç😁😁 kıza benziyo hayırlısı olsunncanım
gizemmhmt momysss yok kız resmen dedi olumamış. Salak olsam inanırdım 😂😂 çok teşekkür ederim kuzum erkek hissediyordumaslında
kubra9292 gizemmhmt Devlet hastanesine gidiyorsan 16. Haftadan öyle söylememe kararı almış bir çoğu ondan fikir söylememiştir