Herkes gibi benimde hevesle okuduğum hikayelerden sıra benim hikayeme geldi🥺 40+0 da perşembe günü nişanım geldi o gün doktor kontrolüm vardı. Kontrolde doktoruma söyleyince açıklık bakalım dedi 1 cm açılma vardı bir sorun olmazsa pazartesi görüşmek üzere ayrıldık. 40+1 de cuma günü yani dün akşamüstü saat 5 gibi aralıklı sancılarım girmeye başladı ilk başlarda squat yaparak karşıladım daha sonra duşa girdim yalancı sancı olup olmadığını anlamak için. Duştan sonra sancılarım biraz daha şiddetlenmeye başlayınca hastane 1 saat uzaklıkta olduğu için annemi arayıp çıkalım dedim. Hastaneye 10 dk mesafede ablam oturuyordu önve hastaneye gidip baktıralım daha sonra ablama gideriz dedim. Evden çıktık saat 9 buçuk gibi hastaneye geldik ve nst ye bağlandım 2 cm açıklık vardı ve sancıların daha sık değil sen git daha sonra tekrar gelirsin dediler. Hastanenin 5.katından merdivenlerden aşağıya inene kadar 2 kere sancım geliyordu. Ablama gittik. Hemen pilates topunun üstünde hareketler yapmaya başladım saat 1 gibi 1 bardak kadar bir suyum geldi ben eşime ve anneme biraz daha bekleyelim beni daha yatırmazlar diye oyalanıyordum fakat onların ısrarıyla hastaneye geri geldik. Hastanenin kapısında gelen sancı ile ben yere çömeldim ve birden suyum gelmeye başladı. Beni hemen sandalye ile alarak odaya götürdüler. Açıklık bakıldı bana bir şey söylememişlerdi. Nst bağlandı ve ben 1 buçuk saat kadar nst ye bağlı soluma dönük bir şekilde yatakta sancılarımı karşıladım. Sancılar dayanılamaz hale gelmeye başlamıştı ebeye bana epidural yapmasını söyleyecektim ki o da ne beni apar topar doğumhaneye aldılar. Hemşireler ebeler ve ben şok 😂Meğersem 1 buçuk saat içinde 4 cm den 10 cm e ulaşmış ve doktorum bile apar topar gelebildi doğuma 🤩 bende olayın şoku ile tüm ıkınma ve sancı gitmişti. Birde bebek kanalda olduğu için nabız düşmeye başlamıştı ve hemen 1 2 ıkınma ile halletmem gerekiyordu ve ben nabız düştükçe panikleyip asla ıkınamıyordum. Doktorum ebe ve hemşirelerin yardımıyla 1 ıkınma ve ittirme ile bebeğim kucağımdaydı. Gece saat 03.44te doğdu. 1 buçuktan o saate nasıl hızlı grçti asla hatırlamıyorum rüya gibiydi 🥺O kadar muhteşem andı ki hayatımın unutulmaz bir gecesiydi. Allah herkese sular gibi kolay akıp giden doğum nasip etsin. Allah bu yolda kimseyi oyalamasın sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim 💖