sudamlasi Slha ağırlaştık ya artık halsizlik vs çok oluyo bende 32 haftalığım halsizlik baş dönmesi baş ağrısı her gün yaşıyorum kötü olursan mutlaka doktoruna görün🌼
eslemsi sudamlasi Bayram 12de bitiyor 13ün de ben 38 hafta oluyorum insallah bayramda dogurmam ya. Sezeryan gunu alicam 37 haftamda ama ilk kizim erkenciydi buda kiz kesin buda erken gelir
Slha sudamlasi basi 1 aydr assagidada valla kasigima iyi baski yapiyo iki gundur bide kasigima igne batiyo resmen arada sirada