Kızlar en son geçen cuma muayene oldum alttan kasılmam olduğu için gitmiştim o gün açılmam yoktu o günden beri ara ara hep kasıklarım belim ağrıyor ama düzenli bir ağrım olmadı açıklığım var mı merak ediyorum direk gitsem bakarlar mı bu arada cuma günkü muayeneden sonra nişanım geldi kansız bi şekilde