Kızlar çok çok kötüyüm doktora gittiğim gün 5+2 di. Gittiğim gün gecesi deprem oldu asla unutamıyorum yalnız kalamıyorum her gece ağlıyorum karanlık olunca içim sıkılıyor psikolojim bozuldu resmen nasıl kızımı aldım çıktım dışarı hep gözümün önünde sallanma gözümün önünde atlatamadım nolur okuyun dua edin bana çok kötüyüm sürekli akşamları ağlıyorum 😔😔😭😭