Bzdmr Güzel anneler kullanıp memnun olduğunuz bebek deterjanı yumuşatıcı şampuan vs önerilerinizi öğrenebilir miyim? 🤗
sliya30 Bzdmr ya ben Green clean alacaktım set şeklinde sonradan ebebeğe gittim kendi ürünü olan baby me markasını aldım sıvı deterjan ve yumuşatıcı yorumlarında gayetnolumlıyfu araştırdım öyle memnunum ilk kıyafetlerini yıkadım zaten azar azar katıyorum kokusu ağır da değil bu benim için önemli kokulu olmasını istemiyordum hafif kokusu hem fiyatı uygun ve bitkisel içerikli olması hoşuma gitti
minnoskiz- @Bzdmr bende bugün trendyoldan BAPROY diye bitkisel çamaşır deterjanı sipariş ettim yorumları iyiydi inşallah memnun kalırım.
joy Deterjan greenclean aldım. Yumuşatıcı almadım. Şampuan olarak da içeriği temiz olduğu için ecowell aldım.
Papatya24 Bzdmr Şampuan mustela aldım en çok önerilen. Deterjan da siveno, incia, green clean en temiz içerikli markalarmış hatta siveno ve incia e-bebekte indirimde şu an. Araştırmalarıma göre 1 yaşına kadar yumuşatıcı önerilmiyor o yüzden yumuşatıcı almadım
[silindi] Bu arada yumuşatıcılar genel olarak zararlı, alerjik olduğum için kendimiz için bile kullanmıyorum hiçte eksikliğini hissetmiyorum. Ne kadar az kimyasal o kadar iyi:)
Edafmo Bzdmr deterjan olarak babyme, şampuan yağ olarak da babyme organik serisini aldım. Leke çıkarıcı olarak da ebebekin çamaşır suyu tozunu aldım mucizevi bişey ☺️