Arkadaşlar, 27.haftadan beri göğüs, koltuk altı ve göbeğimde sürekli bir kaşıntı var. Krem sürüyorum ama geçmiyor. Bugün itibariyle dirsek içlerimde kaşınmaya başladı. Kendi doktoruma söyledim geçen hafta karaciğerden şüphelendi ama herhangi bir anormallik çıkmadı testlerde. Uyuz mu oldum kurdeşen mi oldum bilmiyorum ya da normal mi onu da bilmiyorum ilk gebeliğim. Göğüslerim çatlak olmaya başladı. Cildiye için randevu alacağım ama belki daha önce yaşayan vardır diye sormak istedim.