glnr_21 Kızlar 30 haftalığım bir kaç haftador böyle taş gibi oluyor karnımda bastırıyor bazen kaburgama bazen kenarlara sonra kendini sıkıyor mu ne yapıyorsa böyle beni rahatsız edecek kadar sürekli o şekilde oluyor neden acaba
2022bebeki glnr_21 Sabah bir postta da yazdim arkadaşın birine. Bu rahmin kasılması ile oluşuyor ve genelde magnezyum kalsiyum eksikliğinden kaynaklı. Doktorunuzla konuşmalısınız muhtemelen takviyeleri artirir
Bebekdelisi glnr_21 gün içinde kaç kere kaç dk ara iLe kaç sanıye bunlar cok onemli bneım sancım yoktu hıssettıgım sertlesmeydı ama sancı cıktı
Emirsmomm glnr_21 evet bende de oluyor birkaç haftadır 32+6 yım zaman yaklaşıyor gittikçe 🥹 yeri geliyor semsert oluyor karnımda canım acımıyor diyemicem acıtıyor çünkü inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi ❤️
Hilye Yalancı sancı deniyor rahim kasılarak kendini doğuma hazırlıyor. Ben de 30. Haftadayım. Doktoruma sordum. Eğer beraberin belini doğrultamayacak yürütmeyen ağrın yoksa tehlikeli değil dedi. Siz kontrolünüzde yine sorarsınız
glnr_21 Hilye ağrı falan yok canım sadece karnımın belki bölgelerinde aniden sankş bebek taş gibi oluyor gibi hissediyorum dolunca ayağı var gibi
BabarAybars Bebek kendini sıkmıyor yani o sertleşme bebekten kaynaklı değil canım rahmin yaptigi bir eylem doğuma hazırlık gibi birşey. Doktora gittiğinde sorarsın ama korkulcak birşey yok bendede sık sık oluyor.
glnr_21 BabarAybars ama dokunuyorum karnıma sankş ayağını hissediyorum bir ağrı yok dokunuyorum karnıma biraz masaj yapıyorum geçiyor ama bastırıyor gibi böyle tekme atar ya o şekilde
glnr_21 2022bebeki ben düzenli magnezyum içiyorum 1 ay oldu şimdi ikinci kutumu aldım ama daha da fazla oldu böyle karnımda yumru oluyoe sürekli gün içinde ve gece uzanırken masaj yapınca geçiyor ama ağrı yok
2022bebeki glnr_21 Arkadaşım şu an ayni sebepten daha erken haftasi olmasina rağmen hastanede yatiyor. Korkutmak değil amacim ama yumru olması pek de istenne bir seh değil ekstra takviyeler gerekebilir geçmiş olsun
glnr_21 Bebekdelisi benim sürekli oluyor yarın doktora gidicem sorucam canım kimi diyor normal değil kimi diyor normal
Bebekdelisi glnr_21 canım benım bu 3. Doğum bana sorarsan normal ama 10 kere kadar bıde hemen açılıyorsa kasılma ama ben oyle sanarken drum nst sancı yakaladı yatıs verıldı hıc kalkmadan yatıyorum sen işini sağlama al derim yoksa en azından kafan rahat olur magnezyum alıyorum proluton deport iğne oluyorum o halde sancı cıktı
glnr_21 Bebekdelisi insan korkuyor gerçekten benimde anlık hemen oluyoe geçiyor ama gün içinde bir çok defa oluyor
Bebekdelisi glnr_21 aynen öyle cünkü can taşıyoruz zamanında gelsın istiyoruz bırden bişi cıkınca insan afallıyor
glnr_21 babymom_8 maalesef daha gitmedim salı günü randevum sorucam bence bebek kendini pozisyon arıyor diye düşünüyorum yoksa dokununca ayağı gibi
babymom_8 glnr_21 Anlıyorum canım benim randevumda 2 hafta sonra korkuyorum açıkçası inşallah hayırlı haberlerle geliriz 🤲🤲