pembemaviii Merhaba arkadaşlar 33+1 haftaligim iki gündür bacağımda kasinti var ve kabarmalar oluşuyor sinek ısırığı gibi ama ciddi derecede kaşınıyor bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı :/
uraz_ve_annesi- pembemaviii mutlaka gidip değerlerinize bir batırın burda böyle bir kaşıntı yüzünden sizin haftalarınızda erken doğum yapan biri vardı bebeği bayağı küvözde kalmıştı
Deletedmom_103 pembemaviii gebe değilim ama aynı sorun bende de var sadece bacaklarımda değil kollarımda sırtımda omzumda. İlaç kullanıyorum bunun için nedenine bilmiyor doktorlar alerji testi için gittim ama sadece göz nezlesi vs tarzında olaylar için test yapılıyormuş dermanını bulan varsa eğer bende okumak isterim burda
Bebekliannee pembemaviii aynısı bende var ama benim 8+6 yım. Bacak ayak ve belimde sinek ısırığı gibi deli gibi kaşınıyor
pembemaviii uraz_ve_annesi- gecen hafta kontrolüm vardı ve doktor normal demişti bir sıkıntı yoktu aslında ama daha yeni başladı bu durumum :/ bi dahaki kontrolüm de haftaya