Nmhrkl ahsenaz34 ben reglime 6 gün kala test verdim. Çift çizgi çıktı. Kan verdim beta yüksek çıktı. Doktor hayırlı olsun dedi
ahsenaz34 Nmhrkl normal olan testtenmi yaptiniz benim elimde erken gebelik testi yok normal olandan var