fdm12 Kızlar alt atarfa çok baskı yapıyor bazen kasıklarımda vajina üstünde hissediyorum hareketlerini sizin nasıl acaba
KayraVeAnnesi_06 fdm12 Canım benimde öyleydi , çok hareketlendi aşağıda hissediyordum . Doktoruma söyledim muayene etti normal dedi çokda aşağıda değil baskıdan dolayı öyle hissediyorsun dedi birşey çıkmadı gayet normal bir durummuş 🙏🏻
Muzlupuding fdm12 bende aynı şeyleri hissediyorum canım şuan 37 haftalık olduk sanki cocuk tam kucagımda oturuyor gibi değişik bir his
Nazendehanim fdm12 bebek baş aşağı dönmüş olabilir canım ,ben doktora gittiğimde baş aşağı dönmüştü 35. Haftaydı ve birkaç hafta önce kasıkta hareket hissetmeye başlamıştım o çıkarımı yaptım kendi kendime ama 😅
Beriiivan fdm12 bende de bazen ağrı yapıyordu hatta, doktora gitmiştm dün ikiz hamileyim bebeklerden biri tam ordaymış benimki ondanmış meğer ama bi sorun vs demedi
Muzlupuding fdm12 ilk kaktığımda ediyor sanki düşecekmiş gibi tutasım geliyor , bir süre yürüdükten sonra rahatsız etmiyor ama varlığını hep hissettiriyor
fdm12 Nazendehanim döndü zaten canım başı aşağıda o yüzden büyük ihtimalle ama çok hissettim bugün kasıklarda 30 haftalıkken döndü 😁
fdm12 Muzlupuding benimde aynı şekilde oluyo döndü içindir inşallah ya kafası aşağıda çünkü çok oldu döneli