memurehanim Kızlar merhaba, son bir kaç gündür ayak bileğimin az üstünde hafif bir sertlik kızarıklık oluştu ve acıyor nir de üst bacaklarım aşırı açıyor oturup kalkarken çok canım yanıyor siz de var mı bu şikayetler 😣