Hill8 Hamilelik nasıl gidiyor kızlar kaçıncı haftadasınız ? Hangi ildesiniz?? Biz kızımla 26+3deyiz şimdilik bi sıkıntısı Yok Allah’a şükür sürekli hareketli 🙂🙂 sadece bende ilk haftalarda olduğu gibi uyku isteği var bu sıralar 🙄🤔🤔 Bu arada eşimin işinden dolayı çankırıdayız...
Meltem123 Hill8 gunaydin canim Bizde 36+1.Ankaradayım Bende.buaralar çatı ağrım yoğunlaştı onun dışında iyiyim ama
Papatyali Hill8 Selam 👋 34+1iz Gaziantep’ten katılıyoruz 😬 İyice ağırlaştık gece uykularında sağdan sola dönerken uyanıyorum nefes darlığı bel ağrısı ara ara sancılar ayyy bi an önce doğsun istiyorum 🤗🤗
MomBse Hill8 Ankaradayız ✋ 24+1iz suan büyüyor bal kızım günden güne pıhtı atmış kanamamız ve bağırsak parlaklığımız dışında çok iyiyiz şükür🤲 İnşaAllah onlar da gelicek Hareketliyiz de elhamdulillah zaten hareket etmesin deliriyorum napim elimde değil😊 Allahım hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin hayırla sağlıkla kucağımıza alalım inşaAllah🤲🙏
Papatyali Hill8 sende yarısını atlatmışsın merak etme zaman öyle çabuk geçiyo ki ama 30dan sonra bi yavaşlama oldu Doğum heyacanı falan 🤭 İnşallah sağ salım kavuşuruz hepimiz ❤️
Muhtekin Hill8 Günaydın 36+1 haftalığim çatı agrim var nefesim daraliyo böyle is nedeniyle Van dayız 25 inde memlekete gideceğim doğuma 🤗