Ugy sordum ama hic bisey demedi
Pazartesi ne ikili tarama icin gidecem tekrardan gun vermediler bana sabahtan gel sira al dediler
Saglikla gelsin tabiki ama kiz istiyorum bi tane oglum var bide kiz evlat tatmak istiyorum 🙈burdan kac kisiye sordum 5kisi kiz dedi 2-3kisi erkek dedi