ikibaloglanannesi Kaçıncı haftada giriliyor acaba :) Şu an 28+3’üm. Bir sonraki kontrolüm 30.haftada.
aasenaktas ikibaloglanannesi 32+2 haftalığım ben, eğer herhangi bir riskiniz vs yoksa normalde bu haftadan başlıyor😊
mavimsiiii aasenaktas ben 40 haftalık oldum hala nstye girmedim saçma sapan şeyler benim bildiğim 32 haftada bağlanır bana neden gerek duymuyorlar anlam veremiyorum
aasenaktas ikibaloglanannesi 20 dk sürüyor ancak kağıt bitmiş makinede meğer hemşire hanım gitti biz eşimle tek kaldık anlamadık sonra çağırdık hemşireyi geldi kağıt bittiği için tekrar bi 20 dk daha girdik
Mrvbnbg2208 aasenaktas ekstra nts için ücret alıyorlar mı merak ettim de bende özel de takipliym ama 19 haftalık daha erken
aasenaktas Mrvbnbg2208 benim doğum paketim var içerisine dahildi her şey hiçbir şeye ücret ödemiyorum😊
Yesimbb Bebeğin kalp atışları saniyelik 100 lere inip geri yükseldi mi hiç ben de sabah saatleri öyle oluyor sorun yok diyorlar ama merak ediyorum herkesde oluyor mu
aasenaktas Yesimbb ben 14.40 gibi girmiştim böyle bir şeyi görmedim ne yazıkki oturduk tv izledik bir süre sonra sıkılıyosunuz çünkü 😂doktorumda bir şey yok her şey yolunda dedi şükür ki🙏🏻Çok takılmayın bir şey varsa doktor söyler zaten
yanikkozaanne Yesimbb bence bebek hareket ediyor kalp atışı tam alınmıyor o sırada o yüzden düşüyor sanmış olabilirsin
Yesimbb Ben hastanede yatıyorum da 30. Haftadan beri 32 haftalığız şu an günde 3 kez nst yapılıyor. Sabah nst lerinde genelde görüyorum.
aasenaktas sahin17 takip edildiğiniz hastaneye veya doktora göre değişebiliyormuş, herhangi bir sıkıntınız yoksa eğer mutlaka bu haftalar içinde yapılır 37 de ilk kez yaptıranda vardı