Karın Ağrısı kanama olursa acile gel dedi dr ama öyle şikayetlerim yok yani dış gebelik tanısı konacak bişey yok ne belirtim kanamam karın ağrım ne de rahim dışında görünen kese hafif bi sol tarafa bişey batma oluyor ve bel aştım oluyor o da hamilelikten diye umuyorum önceki gebeliklerde de belim çok ağırırdı