Withaysa Merhaba, 6+0 hamileyim 3 gündür folik asit’e ek olarak kan sulandırıcı ve progestan fitil kullanıyorum. Akıntılarım kokusuz, süt gibi beyaz ve çoğaldı. Normal bir durum mu bu? Yoksa progestanın yan etkisi falan mı?
erappp Normal canım gebeligim boyunca bendede oldu hatta arada doğuruyorum diye hastaneye bile gittim ama dogum degilmis vajinal enfeksiyonmus beyaz ve kokusuzsa sadece fitil veriyorlar bir doktoruna sor istersen
Tgcccc Benimde 6+6 cnm 4 haftadan beri beyz akıntım var bugun progestan hapa başladım allah nasip ederse