38+1 haftalık hamileyim. 20. Haftadan beri tansiyon sebebiyle günde 3 alfametle devam ediyorduk. Dünden beri tansiyonum 15-11 den aşağı düşmüyor. Doktorum tansiyon ilacını günde 6 ya çıkardı ve tansiyon hastaları normal doğurabilir diyor. Tansiyonu yüksek olupta normal doğum yapan varmı?