Lavivana İyi akşamlar bayanlar.benim belimde kronik kas spazmı olduğu anlaşılmıştı.zaten yıllarca ağrı çekiyordum.yillar önce doktora gidince iyileşmedi .evlendikten sonra tekrar gittim krem hap verdi geçmezse iğne yapicaz dedi .geçmedi o sıra hamile kaldım iğne de yapılmadı.agrilarim çok arttı resmen artık hiç bişey yapamıyorum.gece gündüz acı çekiyorum.bi öneriniz var mı daha doktor randevumw da çok var biliyorsunuz randevu almak ta zor artık lütfen yardımcı olun 25+5
Dark Lavivana nasıl bir ağrı acaba, böyle içerde sivilce var gibi mi, dokununca mi yoksa sürekli mi Benimde kürek kemigin arasında dokununca acı ağrı var içerde çıkan sivilceler gibi, gttim kas spazmı dedi doktor
Lavivana Dark böyle parmaginla dokununca çığlık atiyorum bıçak saplaniyor gibi inim inim inliyorum .şimdi sadece egilsem bile belimde genel bı ağrı oluyt yatakta acı çekiyorum geçmiyor bastrsam çok ağrı acı oluyor
Dark Lavivana benimde yeni başladı arkaya yaşlanınca içeride sivilce varmış gibi açıyor, çok kötü anlık olarak aşırı aciyor, krem falan verdi ise yaramadi
Lavivana Lavivana iğne yapan ama sor bı zararı olur mu büyük ihtimal hamileysen yapmiycak hamile bel destekli korse verebilir internette onu gördüm bugün doktor bel ağrısından bahsediyrduhamilelikte