Doktorum ilaç kullanmamı önermedi, zaten vitamin kullanıyorsun, gunde 3 taneye kadar parol içebilirsin dedi. Bu arada 20 haftalık hamileyim.
Çarşamba gununden beri hastayım. Limonlu şeyler tüketiyorum, meyve yiyorum, acılı sarımsaklı tarhana corbası içiyorum.
Lütfen bana bi öneride bulunun ne iyi gelir?
Eminim bi cok kez tartısma baslatılmıstır ama bulup okuyacak halim yok. Burdan yazarsanız sevinirim.