36+1 iz oğlumla kızlar sezeryan günümüz 12 aralık 16 gün var geceleri sıkıntılı geçiriyoruz yatarken dönerken çok zorlamıyorum bide vajina ağrısı yaşıyorum ayağımı bile kaldırırken resmen sanki ordada ondan zorlanıyomuş gibiyim bütün ağırlığı oraya vuruyo bide geceleri mide yanması yaşıyoruz 🥺 sizlerin nasıl geçiyor acaba?