14+3 mide bulantısı ve kusmalar devam ediyor 😏 ama ilk zamanlara göre biraz azaldı ama mide bulantısı dan doğru düzgün bişey yiyemiyom kullandığım vitamini bile geri çıkarıyorum bebiş vitaminsiz kalıcak diye çok korkuyorum hiç birşey geçirmedi bulantı ve kusmayı . Prilam kullandım bi kaç gün ama hiç faydası olmadı sonra bıraktım kullanmayı çoğu kişiye bağımlılık yapmış