Ozy Ben suan 17+3 Haftalik oldum ve halen sabah kusmalarim devam ediyorum ilk 3 ay gibi degil tabikide yemeklerden tiskinmiyorum kusdukdan sonra devamda yiyebiliyorum Herkez 3 sy sonra gecer dedi bende gecmedi. Bebegim yeterince beslenemiycek diye cok korkuyorum sizle kendinizi nasil hissediyorsunuz
Yalinn8 Ozy 8-16 arasi her gun 3-5 defa cikardim, leblebi-kareker dahi... 16 dan sonra gecer diyenler cok olmustu bu fikri icsellestirdigimden mi yoksa bunye benzerliginden mi bilmem 17 ge gecerken bicak gibi kesildi, arada sirada sabahlari oluyor, cok iyi anliyorum darisi hizla basiniza🙏🏻
Figennn Ozy Biz 21+0 olduk bizim de sabah bulantilarimiz hala devam ediyo, dediğin gibi canım eskisi gibi değil ama kesilmedi. Doğurana kadar sanırım devam edicek bizde🤷🏻♀️
Nurcin Ozy BENİM. 3. AYIM BİTER BİTMEZ KESİLMİŞTİ. SADECE İLK AYLARDA ÇOK UYKU YAPIYORDU. AMA ŞU AN 18+5 İZ HERŞEY NORMAL VE GÜZEL İLERLİYOR... KUSMA- BULANTI VS YOK .. İYİYİZ. AMA ARADA YANLARIM AĞRIYOR. RAHİM BÜYÜYOR GALİBA
Usakli64 Benim gecmisti 2 haftadir duzelmistim. 16.6 dayim 2-3 gündür yemek yerken bi his geliyor igrenme tarzinda...henuz bebegimin hareketini hissediyor muyum onu da bilmiyorum bazi akşamlar pirpir his oluyor.. Sizin hareket durumu nasil?
Balboncugum 17+5 deyim benimde bulantılarım devam ediyor ama ben öncesinde değil yemekten sonra çok rahat Siz oluyorum ve çıkartıyorum bende korkuyorum bu bebeğe ne kalıyor da besleniyor acaba diye
Duygueeergn Ozy hiç korkma Allah’ın izniyle birşey olmaz 5 aya yakın sürdü 10 kilo verdim herşey kokuyordu burnuma ben istiğfar ettikten sonra geri yemekte yiyemiyordum serumla beslendim 15 gün şuan 39 haftalığız ve oğluşumun kilosu maşallah iyi❤️ İçini rahat tut
ense4275 Ozy bende de tam anlattıgın gıbı oluyo canm herkesın bunyesı farklı uc aydan snra hala sıddetlı kusmalar yasayanlarda var o yuzden ben bu halıme sukredıyorum yıyebıldgım zamanlar bebegm ıcın yararlı olacak seylerı yemeye ozen gosterıyorum
Sevsav Ben de bugün 18 haftalık oldum. 2/3 hafta öncesine kadar ben de çok kötüydüm kriz gibi akşamları tutuyordu, hastanelik oluyordum. Şimdi çok şükür daha iyiyim 🙂