GamzeElbir Kızlar selam, 20 haftalık ikizlere hamileyim. Hareket hissediyorum ama hangisinin hareketi olduğunu anlamıyorum henüz? Normal mi? Hep böyle mi olacak yoksa ilerleyen zamanlarda mı anlarım? 🙄 yoksa anlayamaz mıyım? 😬
Zeliha_00 GamzeElbir canım sen soruna cevap ararken bende sana sorayım hamileliğin benden önce bende tek kese ikiz hamileyim 10+5 haftalığız ama bir iki gündür kasık ve karın ağrım var şiddetli bi ağrı deil ama endişelendiriyor beni sen böyle bişey yaşadın mı
Nazo2 GamzeElbir bende ikiz hamileyim 36+2 haftalığım şu an anca yeni yeni ayırabiliyorum hareketlerini ikisini ayrı ayrı hissetmek zor oluyor o haftalarda
Ozcankbra GamzeElbir 27 haftalık hamileyim ikizlere bende hangisi hareket ediyor hangisi hareket etmiyor ayırt edemiyorum doktor çok yakın oldukları için hareketlerini ayırt edemezsin demişti bana
Paramedik16 GamzeElbir benim çift yumurta ikizi olduğu için ayırt edebiliyorum kolayca biri sağda biri solda dışardan bakınca bile belli oluyor 23+2 yiz 🥰
GamzeElbir Zeliha_00 Dayanılmıcak bi ağrı değilse, kanama ya da su yoksa hiç korkma canım. Yorulduğun zamanlarda da ağrıların artabilir. İdrarda yanma vs varsa enfeksiyon olabilir. Eğer yoksa rahim büyüdüğü için gayet normal benimde o haftalarda bahsettiğin şekilde ağrım oluyordu
Zeliha_00 GamzeElbir evet bugünlerde biraz gazla dolandım ve ayakta kalmak zorunda kaldım inşallah dediğin gibi önemli birşey yoktur 🙏
gunel91 GamzeElbir 27+2 ben mesala anlamiyorum cunki 2tane cocuk nerden bilesinki hangisi arada ikisi birden vuruyor sanki davul caliyorlar 😂