Ezgikrkl ben detayliya randuvu almak için gittim benim ilk gebelikte preeklampsi olmuştu bunu da söyleyince beni ultrason a gönderdi doktor baya 10 dk yakın bastıra bastıra baktı hiç bişi demedi sonda da sıra sana gelene kadar zamanın geçer dedi bı de bı rapor yazdı bebeğin plesantanin durumu bebeğin bütün ölçümleri yazıyordu size de öyle detaylı baktılar mi