Benmde 120 ydi sonra 60 ve 15 e düştü parça falan gelmedi normal adet gibi oldum doktor sonrasında bakmaya gerek olmadığını söyledi kontrole de gitmedim bunu herkes yaşayabilirmiş biz test yaptığımız yada kan verdiğimiz için öğreniyoruz doktorlar için sıradan bir durum 1 ay sonra tekrar hamile kaldım doğuma 17 günüm kaldı 🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻