Merhaba Perşembe günü karnıma aşırı ağrı saplanmasi ter ve kusma ile acile gittim enfeksiyon ve ağrı kesilmedigi için ultrasonla böbreklere bakıldı 2 tane 1 cm boyutunda taş çıktı .kadın doğum enfeksiyon böbrekten kaynaklandığı için urolojiye sevk etti ürolojide stent takilabilecegini söyledi ama sancı parol ile asla geçmiyor taş büyük oldugu için düşme imkanı yokmuş .ne yapabilirim başına gelen varsa görüş söylerse sevinirim