Selamlar,
İki bucuk hamileyim cok sükür asırı mide bulamtılarım yok sadece 2 saatte bir midem bayılıyo😀 tatlı türü hiç yemedim diyebilirim hep eksi seyler yiyorum ama bu midemi tahatlattıgından mı aserdiğimden mi emin değilim. Var mı fikriniz? Yani ye eksiyi cıkar ayseyi doğru mu?😀😀😀