Merhabaa , hamile kalmak istiyorum ama aşırı derecede bir adet düzensizliğim var. 8-9 gün ara ile adet oluyorum bazen . Bazen 15 günde bir oluyor . Geciktiği olmuyor fakat sürekli erken geliyor. Stres kaynaklı olabileceğini düşünüyorum . Mimarlık okuyorum ve sürekli masa başı çalışmam gerekiyor çoğu zaman da hiç uyumuyorum. Bundan kaynaklandığını düşünüyorum . doğum kontrol hapı kullanmıştım bir dönem fakat doğum yaptıktan sonra düzenim yine bozuldu. Hamile kalmak istediğim için uzun süre doğum kontrol hapı kullanmak istemedim. Sizlerin bu konuyla alakalı bilgisi ve önerileri var mı ?