elaymoms yalan valla inanmayın bnm ki de kız 8 haftalıkken gittim elleri havada 12 de gittim bacak arası bile açık 15 de gittim resmen bn burdayım diyordu bacak arası açık dı hiç kendini saklamadi bı defa 20 haftada doktor kız dedi babam diyip eşim elini karnıma koydu sol eli ile kapattı🤦 böyle utandı mi ne yaptı 25 de gittim kanamam vardı yine bacak arası falan açıktı hatta yüzü belliydi bana kesin oğlan dediler inanmadılar kız olduğuna doktoruma dedim ya herkes kız bebek kendini saklar diyor diye o da bacak arasını çekti söyleyene bunu göster ağzı kapansın dedi 😂hatta bı resim var aynı babasının suratı benim kız babacı olacak
Eşimin yüz tipi de aynı
