Bugün itibari ile 14+0 haftalık hamileyim göbek değilimin hemen üstü üst karın bölgemde üç gündür asla geçmeyen bir ağrı var. Oturamiyorum hemen sancı yapıyor heleki uzun süre oturunca sanki damarlarım kopuyor gerçekten çok kötü bir ağrı acaba karnım büyüyor diyemi hastane randevuları da yok bir türlü randevu alamadım bilen yaşayan varmı lütfen yardımcı olun.🥺🥺