Ftm124 Bebeğimin hareketlerini anlayamıyorum böyle sanki içimde bir şey dolaşıyo gibi. Nasıl ayırt edeceğim hareket etsin istiyorum ama sanki bağırsaklarım çalışıyo ya da içimde rüzgar var gibi
denizarenmom Ftm124 bende 17.de hissetmeye basladim 19dan sonra netlesti ama mesela hâlâ duzenli degil 22 haftaligiz
Dlkzz Ftm124 pıt pıt seyirme gibi oluyor. Bazılarında kelebek kanat çırpması gibi diyorlar bazıları balık kayması gibi diyor. Sanırım bu da kişiye göre değişiyor.
Selisce Bende tam 18 de belirgin hissettim ama gaz gibi değil zaten çok farklı onun bebek olduğunu anlıyorsun ☺️