Benim de 6. Günüm bugün sezeryan olalı. Aynen anlattığın gibi bende de var koca bir karın 6 7 aylık hamile gibiyim hala. Ama kesik sızılarım daha geçmediği için bişey yapamıyorum korse kullanamıyorum. Zamanla gidecektir zaten WC problemi var daha vücuttan atılmaya ödemler var ben çok umursamıyorum. Sizde takmamaya çalışın bence bunlar çok normal şeyler.