İkinci gebeliğim ilkinde yaşamadım 26 haftada artık dayanamaz haldeydim o ağrıya dediğiniz gbi idrar testi yapıldı temiz cıktı bi nst yenbakalım dedi sancılarım 70 e vuruyodu, serum takıldı ilaçlar verildi daha iyi hissettim magnezyumu günde 2 ye cıkardık. Erken doğum riskim var genelde yatmak zorunda kalıyorum ihmal etmeyin lütfen