Kızlar kontrollerini,takiplerini devlette yaptırıp doğumunu özelde yaptıran varmı? Yani öyle bisey olabiliyormu özellerde doğum paketleri çok pahalı güç yetmiyor doğal olarak devlette gittiğim doktordan çok memnunum ama doğumu özelde yapmak istiyom yaparlar mı?