Arkadaşlar eski bir güvenlik amiri ve şuan hamile bir kadın olarak söylüyorum zararlı değil. Bir kere siz x-ray cihazından geçmiyorsunuz çantanızı koyduğunuz yerin adı x-ray cihazı ve onunda giriş ve çıkışında kurşundan perde var x-ray ışını dışardan bize zarar vermesin diye ancak yanında çok fazla kalırsanız risk oluşur bunun için çalışanlar sürekli olarak değişir uzun süre kalınmaması için ve misafir gelmediği zaman kapatılır makine her ay kalibrasyon testi yapılır bir milim yüksek çıksa makine kapatılır. Hiç zararsız demiyorum çalışanlar için risk ama o riski en aza indirmeye çalışıyorlar zaten. Biz cihazın yanında bulunan kapı metal dedektöründen geçiyoruz yani ismi KMD onlarda radyasyon olmaz. Onlar metal herhangi bir şey algıladıklarında sinyal verir el dedektörü de aynı ışınla falan çalışmıyorlar. kapıdan geçerken yanında bulunan x-ray cihazından anlık aldığınız radyasyon günlük bir telefondan aldığınızdan çok daha az. Elimizdeki telefonlar karnımıza daha yakın kullanıyoruz yada evdeki bilgisayar tablet televizyon emin olun daha zararlı. Herkese huzurlu hamilelik ve sağlıklı bebişler diliyorum. 😊